Atıf Formatları
Ses Temelli Cümle Yöntem ve Cğmle Yöntemi İle Okuma Yazma Öğrenen Öğrencilerin Okuma Becerilerinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilimesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. AKYOL And T. TEMUR, "Ses Temelli Cümle Yöntem ve Cğmle Yöntemi İle Okuma Yazma Öğrenen Öğrencilerin Okuma Becerilerinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilimesi," Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.9, pp.79-95, 2008

AKYOL, H. And TEMUR, T. 2008. Ses Temelli Cümle Yöntem ve Cğmle Yöntemi İle Okuma Yazma Öğrenen Öğrencilerin Okuma Becerilerinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilimesi. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.9 , 79-95.

AKYOL, H., & TEMUR, T., (2008). Ses Temelli Cümle Yöntem ve Cğmle Yöntemi İle Okuma Yazma Öğrenen Öğrencilerin Okuma Becerilerinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilimesi. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.9, 79-95.

AKYOL, HAYATİ, And TURAN TEMUR. "Ses Temelli Cümle Yöntem ve Cğmle Yöntemi İle Okuma Yazma Öğrenen Öğrencilerin Okuma Becerilerinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilimesi," Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.9, 79-95, 2008

AKYOL, HAYATİ And TEMUR, TURAN. "Ses Temelli Cümle Yöntem ve Cğmle Yöntemi İle Okuma Yazma Öğrenen Öğrencilerin Okuma Becerilerinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilimesi." Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.9, pp.79-95, 2008

AKYOL, H. And TEMUR, T. (2008) . "Ses Temelli Cümle Yöntem ve Cğmle Yöntemi İle Okuma Yazma Öğrenen Öğrencilerin Okuma Becerilerinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilimesi." Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.9, pp.79-95.

@article{article, author={HAYATİ AKYOL And author={TURAN TEMUR}, title={Ses Temelli Cümle Yöntem ve Cğmle Yöntemi İle Okuma Yazma Öğrenen Öğrencilerin Okuma Becerilerinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilimesi}, journal={Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2008, pages={79-95} }