Atıf Formatları
İlköğretimde Cinsiyete Dayalı Mesleki Kalıp YargılarlaMücadele: Bir Rehberlik Etkinliği Örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. Çimşir And R. Akdoğan, "Combatting Gender-Based Occupational Stereotypes in Primary Education: A Guidance Activity Example," Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi , vol.10, no.2, pp.679-703, 2020

Çimşir, E. And Akdoğan, R. 2020. Combatting Gender-Based Occupational Stereotypes in Primary Education: A Guidance Activity Example. Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi , vol.10, no.2 , 679-703.

Çimşir, E., & Akdoğan, R., (2020). Combatting Gender-Based Occupational Stereotypes in Primary Education: A Guidance Activity Example. Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi , vol.10, no.2, 679-703.

Çimşir, ELİF, And RAMAZAN AKDOĞAN. "Combatting Gender-Based Occupational Stereotypes in Primary Education: A Guidance Activity Example," Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi , vol.10, no.2, 679-703, 2020

Çimşir, ELİF And Akdoğan, RAMAZAN. "Combatting Gender-Based Occupational Stereotypes in Primary Education: A Guidance Activity Example." Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi , vol.10, no.2, pp.679-703, 2020

Çimşir, E. And Akdoğan, R. (2020) . "Combatting Gender-Based Occupational Stereotypes in Primary Education: A Guidance Activity Example." Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi , vol.10, no.2, pp.679-703.

@article{article, author={ELİF ÇİMŞİR And author={RAMAZAN AKDOĞAN}, title={Combatting Gender-Based Occupational Stereotypes in Primary Education: A Guidance Activity Example}, journal={Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi}, year=2020, pages={679-703} }