Atıf Formatları
Öğretmen Metaforu Ölçeği: Geçerlik – Güvenirlik çalışması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. ÇAM AKTAŞ And N. TUNCA, "Öğretmen Metaforu Ölçeği: Geçerlik – Güvenirlik çalışması," Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, pp.40-56, 2018

ÇAM AKTAŞ, B. And TUNCA, N. 2018. Öğretmen Metaforu Ölçeği: Geçerlik – Güvenirlik çalışması. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2 , 40-56.

ÇAM AKTAŞ, B., & TUNCA, N., (2018). Öğretmen Metaforu Ölçeği: Geçerlik – Güvenirlik çalışması. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, 40-56.

ÇAM AKTAŞ, BİLGE, And NİHAL TUNCA. "Öğretmen Metaforu Ölçeği: Geçerlik – Güvenirlik çalışması," Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, 40-56, 2018

ÇAM AKTAŞ, BİLGE Ç. And TUNCA, NİHAL. "Öğretmen Metaforu Ölçeği: Geçerlik – Güvenirlik çalışması." Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, pp.40-56, 2018

ÇAM AKTAŞ, B. And TUNCA, N. (2018) . "Öğretmen Metaforu Ölçeği: Geçerlik – Güvenirlik çalışması." Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, pp.40-56.

@article{article, author={BİLGE ÇAM AKTAŞ And author={NİHAL TUNCA}, title={Öğretmen Metaforu Ölçeği: Geçerlik – Güvenirlik çalışması}, journal={Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi}, year=2018, pages={40-56} }