Atıf Formatları
Müşteri Kârlılık Analizi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. E. GÜNDÜZ, "Müşteri Kârlılık Analizi," Muhasebe Bilim Dünyası Dergisi , vol.4, no.3, pp.65-77, 2002

GÜNDÜZ, H. E. 2002. Müşteri Kârlılık Analizi. Muhasebe Bilim Dünyası Dergisi , vol.4, no.3 , 65-77.

GÜNDÜZ, H. E., (2002). Müşteri Kârlılık Analizi. Muhasebe Bilim Dünyası Dergisi , vol.4, no.3, 65-77.

GÜNDÜZ, HAMDİ. "Müşteri Kârlılık Analizi," Muhasebe Bilim Dünyası Dergisi , vol.4, no.3, 65-77, 2002

GÜNDÜZ, HAMDİ E. . "Müşteri Kârlılık Analizi." Muhasebe Bilim Dünyası Dergisi , vol.4, no.3, pp.65-77, 2002

GÜNDÜZ, H. E. (2002) . "Müşteri Kârlılık Analizi." Muhasebe Bilim Dünyası Dergisi , vol.4, no.3, pp.65-77.

@article{article, author={HAMDİ ERDİN GÜNDÜZ}, title={Müşteri Kârlılık Analizi}, journal={Muhasebe Bilim Dünyası Dergisi}, year=2002, pages={65-77} }