Atıf Formatları
Marka Tercihinde Duyuların Rolü: Starbucks ve Kahve Dünyası Markalarının Duyusal Markalama Açısından Karşılaştırılması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. GÜLMEZ, "Marka Tercihinde Duyuların Rolü: Starbucks ve Kahve Dünyası Markalarının Duyusal Markalama Açısından Karşılaştırılması," Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.5, no.1, pp.58-84, 2017

GÜLMEZ, E. 2017. Marka Tercihinde Duyuların Rolü: Starbucks ve Kahve Dünyası Markalarının Duyusal Markalama Açısından Karşılaştırılması. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.5, no.1 , 58-84.

GÜLMEZ, E., (2017). Marka Tercihinde Duyuların Rolü: Starbucks ve Kahve Dünyası Markalarının Duyusal Markalama Açısından Karşılaştırılması. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.5, no.1, 58-84.

GÜLMEZ, EMRAH. "Marka Tercihinde Duyuların Rolü: Starbucks ve Kahve Dünyası Markalarının Duyusal Markalama Açısından Karşılaştırılması," Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.5, no.1, 58-84, 2017

GÜLMEZ, EMRAH. "Marka Tercihinde Duyuların Rolü: Starbucks ve Kahve Dünyası Markalarının Duyusal Markalama Açısından Karşılaştırılması." Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.5, no.1, pp.58-84, 2017

GÜLMEZ, E. (2017) . "Marka Tercihinde Duyuların Rolü: Starbucks ve Kahve Dünyası Markalarının Duyusal Markalama Açısından Karşılaştırılması." Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.5, no.1, pp.58-84.

@article{article, author={EMRAH GÜLMEZ}, title={Marka Tercihinde Duyuların Rolü: Starbucks ve Kahve Dünyası Markalarının Duyusal Markalama Açısından Karşılaştırılması}, journal={Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi}, year=2017, pages={58-84} }