Atıf Formatları
Engelli öğrencilerin sayısal ve sembol içerikli bir dersteki başarılarının incelenmesi Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. SÖNMEZ, "Engelli öğrencilerin sayısal ve sembol içerikli bir dersteki başarılarının incelenmesi Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi örneği," Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.4, pp.8-21, 2016

SÖNMEZ, H. 2016. Engelli öğrencilerin sayısal ve sembol içerikli bir dersteki başarılarının incelenmesi Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi örneği. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.4 , 8-21.

SÖNMEZ, H., (2016). Engelli öğrencilerin sayısal ve sembol içerikli bir dersteki başarılarının incelenmesi Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi örneği. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.4, 8-21.

SÖNMEZ, HARUN. "Engelli öğrencilerin sayısal ve sembol içerikli bir dersteki başarılarının incelenmesi Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi örneği," Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.4, 8-21, 2016

SÖNMEZ, HARUN. "Engelli öğrencilerin sayısal ve sembol içerikli bir dersteki başarılarının incelenmesi Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi örneği." Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.4, pp.8-21, 2016

SÖNMEZ, H. (2016) . "Engelli öğrencilerin sayısal ve sembol içerikli bir dersteki başarılarının incelenmesi Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi örneği." Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.4, pp.8-21.

@article{article, author={HARUN SÖNMEZ}, title={Engelli öğrencilerin sayısal ve sembol içerikli bir dersteki başarılarının incelenmesi Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi örneği}, journal={Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi}, year=2016, pages={8-21} }