S. YILDIZ, "Pandemi Döneminde TV Reklamcılığı: Etkiler, İçerikler ve Yapım Uygulamaları," In Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici , Detay Yayıncılık, 2021, pp.139-162.
YILDIZ, S. Pandemi Döneminde TV Reklamcılığı: Etkiler, İçerikler ve Yapım Uygulamaları. 2021. In Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici , Detay Yayıncılık, 139-162.
YILDIZ, S., (2021). Pandemi Döneminde TV Reklamcılığı: Etkiler, İçerikler ve Yapım Uygulamaları. Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici (pp.139-162), Detay Yayıncılık.
YILDIZ, SERDAR. "Pandemi Döneminde TV Reklamcılığı: Etkiler, İçerikler ve Yapım Uygulamaları." In Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici , 139-162. Detay Yayıncılık, 2021
YILDIZ, SERDAR. "Pandemi Döneminde TV Reklamcılığı: Etkiler, İçerikler ve Yapım Uygulamaları." Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici , Detay Yayıncılık, 2021, pp.139-162.
YILDIZ, S. (2021) "Pandemi Döneminde TV Reklamcılığı: Etkiler, İçerikler ve Yapım Uygulamaları", Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici . Detay Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={SERDAR YILDIZ}, chaptertitle={Pandemi Döneminde TV Reklamcılığı: Etkiler, İçerikler ve Yapım Uygulamaları}, booktitle={ Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici}, publisher={Detay Yayıncılık}, city={},year={2021} }