Atıf Formatları
Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. YILDIZ, "Pandemi Döneminde TV Reklamcılığı: Etkiler, İçerikler ve Yapım Uygulamaları," In Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici , Detay Yayıncılık, 2021, pp.139-162.

YILDIZ, S. Pandemi Döneminde TV Reklamcılığı: Etkiler, İçerikler ve Yapım Uygulamaları. 2021. In Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici , Detay Yayıncılık, 139-162.

YILDIZ, S., (2021). Pandemi Döneminde TV Reklamcılığı: Etkiler, İçerikler ve Yapım Uygulamaları. Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici (pp.139-162), Detay Yayıncılık.

YILDIZ, SERDAR. "Pandemi Döneminde TV Reklamcılığı: Etkiler, İçerikler ve Yapım Uygulamaları." In Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici , 139-162. Detay Yayıncılık, 2021

YILDIZ, SERDAR. "Pandemi Döneminde TV Reklamcılığı: Etkiler, İçerikler ve Yapım Uygulamaları." Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici , Detay Yayıncılık, 2021, pp.139-162.

YILDIZ, S. (2021) "Pandemi Döneminde TV Reklamcılığı: Etkiler, İçerikler ve Yapım Uygulamaları", Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici . Detay Yayıncılık.

@bookchapter{bookchapter, author ={SERDAR YILDIZ}, chaptertitle={Pandemi Döneminde TV Reklamcılığı: Etkiler, İçerikler ve Yapım Uygulamaları}, booktitle={ Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici}, publisher={Detay Yayıncılık}, city={},year={2021} }