Atıf Formatları
Öğrenciler Öğrendiklerini Öğretmenler Öğrettiklerini Nasıl Kanıtlar Öğretmen Bir Fark Yaratır mı
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

D. TANIŞLI, "Öğrenciler Öğrendiklerini Öğretmenler Öğrettiklerini Nasıl Kanıtlar Öğretmen Bir Fark Yaratır mı," . 2. uluslarası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , Ankara, Turkey, pp.320-321, 2015

TANIŞLI, D. 2015. Öğrenciler Öğrendiklerini Öğretmenler Öğrettiklerini Nasıl Kanıtlar Öğretmen Bir Fark Yaratır mı. . 2. uluslarası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , (Ankara, Turkey), 320-321.

TANIŞLI, D., (2015). Öğrenciler Öğrendiklerini Öğretmenler Öğrettiklerini Nasıl Kanıtlar Öğretmen Bir Fark Yaratır mı . . 2. uluslarası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (pp.320-321). Ankara, Turkey

TANIŞLI, DİLEK. "Öğrenciler Öğrendiklerini Öğretmenler Öğrettiklerini Nasıl Kanıtlar Öğretmen Bir Fark Yaratır mı," . 2. uluslarası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Turkey, 2015

TANIŞLI, DİLEK. "Öğrenciler Öğrendiklerini Öğretmenler Öğrettiklerini Nasıl Kanıtlar Öğretmen Bir Fark Yaratır mı." . 2. uluslarası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , Ankara, Turkey, pp.320-321, 2015

TANIŞLI, D. (2015) . "Öğrenciler Öğrendiklerini Öğretmenler Öğrettiklerini Nasıl Kanıtlar Öğretmen Bir Fark Yaratır mı." . 2. uluslarası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , Ankara, Turkey, pp.320-321.

@conferencepaper{conferencepaper, author={DİLEK TANIŞLI}, title={Öğrenciler Öğrendiklerini Öğretmenler Öğrettiklerini Nasıl Kanıtlar Öğretmen Bir Fark Yaratır mı}, congress name={. 2. uluslarası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2015}, pages={320-321} }