Atıf Formatları
Haber Tüketim Motivasyonları ve Tatminleri Ölçeği’nin Geliştirilmesi ve Psikometrik Özelliklerinin İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

K. ATEŞGÖZ And D. KILIÇ, "Haber Tüketim Motivasyonları ve Tatminleri Ölçeği’nin Geliştirilmesi ve Psikometrik Özelliklerinin İncelenmesi," İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , vol.2, no.60, pp.145-167, 2022

ATEŞGÖZ, K. And KILIÇ, D. 2022. Haber Tüketim Motivasyonları ve Tatminleri Ölçeği’nin Geliştirilmesi ve Psikometrik Özelliklerinin İncelenmesi. İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , vol.2, no.60 , 145-167.

ATEŞGÖZ, K., & KILIÇ, D., (2022). Haber Tüketim Motivasyonları ve Tatminleri Ölçeği’nin Geliştirilmesi ve Psikometrik Özelliklerinin İncelenmesi. İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , vol.2, no.60, 145-167.

ATEŞGÖZ, KENAN, And DENİZ KILIÇ. "Haber Tüketim Motivasyonları ve Tatminleri Ölçeği’nin Geliştirilmesi ve Psikometrik Özelliklerinin İncelenmesi," İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , vol.2, no.60, 145-167, 2022

ATEŞGÖZ, KENAN And KILIÇ, DENİZ. "Haber Tüketim Motivasyonları ve Tatminleri Ölçeği’nin Geliştirilmesi ve Psikometrik Özelliklerinin İncelenmesi." İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , vol.2, no.60, pp.145-167, 2022

ATEŞGÖZ, K. And KILIÇ, D. (2022) . "Haber Tüketim Motivasyonları ve Tatminleri Ölçeği’nin Geliştirilmesi ve Psikometrik Özelliklerinin İncelenmesi." İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , vol.2, no.60, pp.145-167.

@article{article, author={KENAN ATEŞGÖZ And author={DENİZ KILIÇ}, title={Haber Tüketim Motivasyonları ve Tatminleri Ölçeği’nin Geliştirilmesi ve Psikometrik Özelliklerinin İncelenmesi}, journal={İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi}, year=2022, pages={145-167} }