H. AKARSU And M. D. Yıldırım, "Veri Kavramı ve Veriye Dayalı Reklamcılık," In Dijital Çağda Reklam , Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, 2021, pp.189-215.
AKARSU, H. And Yıldırım, M. D. Veri Kavramı ve Veriye Dayalı Reklamcılık. 2021. In Dijital Çağda Reklam , Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, 189-215.
AKARSU, H., & Yıldırım, M. D., (2021). Veri Kavramı ve Veriye Dayalı Reklamcılık. Dijital Çağda Reklam (pp.189-215), Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları.
AKARSU, HALUK, And Mutlu Doğuş Yıldırım. "Veri Kavramı ve Veriye Dayalı Reklamcılık." In Dijital Çağda Reklam , 189-215. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, 2021
AKARSU, HALUK And Yıldırım, Mutlu D. . "Veri Kavramı ve Veriye Dayalı Reklamcılık." Dijital Çağda Reklam , Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, 2021, pp.189-215.
AKARSU, H. And Yıldırım, M. D. (2021) "Veri Kavramı ve Veriye Dayalı Reklamcılık", Dijital Çağda Reklam . Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={HALUK AKARSU And author ={Mutlu Doğuş Yıldırım}, chaptertitle={Veri Kavramı ve Veriye Dayalı Reklamcılık}, booktitle={ Dijital Çağda Reklam}, publisher={Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları}, city={Eskişehir},year={2021} }