N. Turan, "Elektronik Hizmet (E-Hizmet) ve Elektronik Müşteri İlişkileri Yönetimi (ECRM)," In E-Retailing , Eskişehir: Anadolu Üniversitesi, 2019, pp.121-148.
Turan, N. Elektronik Hizmet (E-Hizmet) ve Elektronik Müşteri İlişkileri Yönetimi (ECRM). 2019. In E-Retailing , Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 121-148.
Turan, N., (2019). Elektronik Hizmet (E-Hizmet) ve Elektronik Müşteri İlişkileri Yönetimi (ECRM). E-Retailing (pp.121-148), Eskişehir: Anadolu Üniversitesi.
Turan, NURCAN. "Elektronik Hizmet (E-Hizmet) ve Elektronik Müşteri İlişkileri Yönetimi (ECRM)." In E-Retailing , 121-148. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi, 2019
Turan, NURCAN. "Elektronik Hizmet (E-Hizmet) ve Elektronik Müşteri İlişkileri Yönetimi (ECRM)." E-Retailing , Anadolu Üniversitesi, 2019, pp.121-148.
Turan, N. (2019) "Elektronik Hizmet (E-Hizmet) ve Elektronik Müşteri İlişkileri Yönetimi (ECRM)", E-Retailing . Eskişehir: Anadolu Üniversitesi.
@bookchapter{bookchapter, author ={NURCAN TURAN}, chaptertitle={Elektronik Hizmet (E-Hizmet) ve Elektronik Müşteri İlişkileri Yönetimi (ECRM)}, booktitle={ E-Retailing}, publisher={Anadolu Üniversitesi}, city={Eskişehir},year={2019} }