Atıf Formatları
Sosyal Medyadaki Restoran Tüketici Yorumlarının Değerlendirilmesi:Foursquare Örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. EKİNCEK And S. ÖNÇEL, "Sosyal Medyadaki Restoran Tüketici Yorumlarının Değerlendirilmesi:Foursquare Örneği," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.2, pp.404-419, 2017

EKİNCEK, S. And ÖNÇEL, S. 2017. Sosyal Medyadaki Restoran Tüketici Yorumlarının Değerlendirilmesi:Foursquare Örneği. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.2 , 404-419.

EKİNCEK, S., & ÖNÇEL, S., (2017). Sosyal Medyadaki Restoran Tüketici Yorumlarının Değerlendirilmesi:Foursquare Örneği. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.2, 404-419.

EKİNCEK, SEMA, And SİBEL ÖNÇEL GÜLER. "Sosyal Medyadaki Restoran Tüketici Yorumlarının Değerlendirilmesi:Foursquare Örneği," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.2, 404-419, 2017

EKİNCEK, SEMA And ÖNÇEL, SİBEL Ö. . "Sosyal Medyadaki Restoran Tüketici Yorumlarının Değerlendirilmesi:Foursquare Örneği." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.2, pp.404-419, 2017

EKİNCEK, S. And ÖNÇEL, S. (2017) . "Sosyal Medyadaki Restoran Tüketici Yorumlarının Değerlendirilmesi:Foursquare Örneği." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.2, pp.404-419.

@article{article, author={SEMA EKİNCEK And author={SİBEL ÖNÇEL GÜLER}, title={Sosyal Medyadaki Restoran Tüketici Yorumlarının Değerlendirilmesi:Foursquare Örneği}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2017, pages={404-419} }