A. GÜNDOĞAN And M. GÜLTEKİN, "Hayat bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamlarının öğrencilerin tutumlarına ve öğrenme süreçlerine yansıması," Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi , vol.8, no.4, pp.771-832, 2018
GÜNDOĞAN, A. And GÜLTEKİN, M. 2018. Hayat bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamlarının öğrencilerin tutumlarına ve öğrenme süreçlerine yansıması. Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi , vol.8, no.4 , 771-832.
GÜNDOĞAN, A., & GÜLTEKİN, M., (2018). Hayat bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamlarının öğrencilerin tutumlarına ve öğrenme süreçlerine yansıması. Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi , vol.8, no.4, 771-832.
GÜNDOĞAN, ASLI, And MEHMET GÜLTEKİN. "Hayat bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamlarının öğrencilerin tutumlarına ve öğrenme süreçlerine yansıması," Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi , vol.8, no.4, 771-832, 2018
GÜNDOĞAN, ASLI And GÜLTEKİN, MEHMET. "Hayat bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamlarının öğrencilerin tutumlarına ve öğrenme süreçlerine yansıması." Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi , vol.8, no.4, pp.771-832, 2018
GÜNDOĞAN, A. And GÜLTEKİN, M. (2018) . "Hayat bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamlarının öğrencilerin tutumlarına ve öğrenme süreçlerine yansıması." Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi , vol.8, no.4, pp.771-832.
@article{article, author={ASLI GÜNDOĞAN And author={MEHMET GÜLTEKİN}, title={Hayat bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamlarının öğrencilerin tutumlarına ve öğrenme süreçlerine yansıması}, journal={Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi}, year=2018, pages={771-832} }