B. BAŞARAN, "Diyakronik Perspektiften Türkiye'de Yabancı Dil Olarak Almanca Örneğinde Ders Kitapları Sorunsalı," Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.19, pp.23-37, 2017
BAŞARAN, B. 2017. Diyakronik Perspektiften Türkiye'de Yabancı Dil Olarak Almanca Örneğinde Ders Kitapları Sorunsalı. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.19 , 23-37.
BAŞARAN, B., (2017). Diyakronik Perspektiften Türkiye'de Yabancı Dil Olarak Almanca Örneğinde Ders Kitapları Sorunsalı. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.19, 23-37.
BAŞARAN, BORA. "Diyakronik Perspektiften Türkiye'de Yabancı Dil Olarak Almanca Örneğinde Ders Kitapları Sorunsalı," Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.19, 23-37, 2017
BAŞARAN, BORA. "Diyakronik Perspektiften Türkiye'de Yabancı Dil Olarak Almanca Örneğinde Ders Kitapları Sorunsalı." Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.19, pp.23-37, 2017
BAŞARAN, B. (2017) . "Diyakronik Perspektiften Türkiye'de Yabancı Dil Olarak Almanca Örneğinde Ders Kitapları Sorunsalı." Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.19, pp.23-37.
@article{article, author={BORA BAŞARAN}, title={Diyakronik Perspektiften Türkiye'de Yabancı Dil Olarak Almanca Örneğinde Ders Kitapları Sorunsalı}, journal={Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2017, pages={23-37} }