I. YALÇIN And N. AKMANOĞLU, "Eşzamanlı ipucuyla öğretim yönteminin otistik bir çocuğa İngilizce kelime öğretimi üzerine etkileri Hedeflenmeyen bilgi öğretimi," Akademik Araştırmalar Dergisi , vol.15, no.58, pp.117-140, 2013
YALÇIN, I. And AKMANOĞLU, N. 2013. Eşzamanlı ipucuyla öğretim yönteminin otistik bir çocuğa İngilizce kelime öğretimi üzerine etkileri Hedeflenmeyen bilgi öğretimi. Akademik Araştırmalar Dergisi , vol.15, no.58 , 117-140.
YALÇIN, I., & AKMANOĞLU, N., (2013). Eşzamanlı ipucuyla öğretim yönteminin otistik bir çocuğa İngilizce kelime öğretimi üzerine etkileri Hedeflenmeyen bilgi öğretimi. Akademik Araştırmalar Dergisi , vol.15, no.58, 117-140.
YALÇIN, IŞIL, And NURGÜL AKMANOĞLU. "Eşzamanlı ipucuyla öğretim yönteminin otistik bir çocuğa İngilizce kelime öğretimi üzerine etkileri Hedeflenmeyen bilgi öğretimi," Akademik Araştırmalar Dergisi , vol.15, no.58, 117-140, 2013
YALÇIN, IŞIL And AKMANOĞLU, NURGÜL. "Eşzamanlı ipucuyla öğretim yönteminin otistik bir çocuğa İngilizce kelime öğretimi üzerine etkileri Hedeflenmeyen bilgi öğretimi." Akademik Araştırmalar Dergisi , vol.15, no.58, pp.117-140, 2013
YALÇIN, I. And AKMANOĞLU, N. (2013) . "Eşzamanlı ipucuyla öğretim yönteminin otistik bir çocuğa İngilizce kelime öğretimi üzerine etkileri Hedeflenmeyen bilgi öğretimi." Akademik Araştırmalar Dergisi , vol.15, no.58, pp.117-140.
@article{article, author={IŞIL YALÇIN And author={NURGÜL AKMANOĞLU}, title={Eşzamanlı ipucuyla öğretim yönteminin otistik bir çocuğa İngilizce kelime öğretimi üzerine etkileri Hedeflenmeyen bilgi öğretimi}, journal={Akademik Araştırmalar Dergisi}, year=2013, pages={117-140} }