E. O. AKSÖZ And G. Çay, "Müzelerde Algılanan Hizmet Kalitesinin ve Destinasyon İmajının Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerindeki Etkisi: Eskişehir Örneği," Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.1, pp.1-23, 2022
AKSÖZ, E. O. And Çay, G. 2022. Müzelerde Algılanan Hizmet Kalitesinin ve Destinasyon İmajının Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerindeki Etkisi: Eskişehir Örneği. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.1 , 1-23.
AKSÖZ, E. O., & Çay, G., (2022). Müzelerde Algılanan Hizmet Kalitesinin ve Destinasyon İmajının Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerindeki Etkisi: Eskişehir Örneği. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.1, 1-23.
AKSÖZ, EMRE, And Gönül Çay. "Müzelerde Algılanan Hizmet Kalitesinin ve Destinasyon İmajının Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerindeki Etkisi: Eskişehir Örneği," Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.1, 1-23, 2022
AKSÖZ, EMRE O. And Çay, Gönül. "Müzelerde Algılanan Hizmet Kalitesinin ve Destinasyon İmajının Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerindeki Etkisi: Eskişehir Örneği." Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.1, pp.1-23, 2022
AKSÖZ, E. O. And Çay, G. (2022) . "Müzelerde Algılanan Hizmet Kalitesinin ve Destinasyon İmajının Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerindeki Etkisi: Eskişehir Örneği." Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.1, pp.1-23.
@article{article, author={EMRE OZAN AKSÖZ And author={Gönül Çay}, title={Müzelerde Algılanan Hizmet Kalitesinin ve Destinasyon İmajının Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerindeki Etkisi: Eskişehir Örneği}, journal={Türk Turizm Araştırmaları Dergisi}, year=2022, pages={1-23} }