H. SERPİL, "Fonemik Farkındalık Öğretiminde Temel Stratejiler," In Anaokulundan Ortaokula Öğrenciler için Araştırmaya Dayalı 50 Strateji , Ankara: Vizetek, 2020, pp.1-29.
SERPİL, H. Fonemik Farkındalık Öğretiminde Temel Stratejiler. 2020. In Anaokulundan Ortaokula Öğrenciler için Araştırmaya Dayalı 50 Strateji , Vizetek, Ankara, 1-29.
SERPİL, H., (2020). Fonemik Farkındalık Öğretiminde Temel Stratejiler. Anaokulundan Ortaokula Öğrenciler için Araştırmaya Dayalı 50 Strateji (pp.1-29), Ankara: Vizetek.
SERPİL, HARUN. "Fonemik Farkındalık Öğretiminde Temel Stratejiler." In Anaokulundan Ortaokula Öğrenciler için Araştırmaya Dayalı 50 Strateji , 1-29. Ankara: Vizetek, 2020
SERPİL, HARUN. "Fonemik Farkındalık Öğretiminde Temel Stratejiler." Anaokulundan Ortaokula Öğrenciler için Araştırmaya Dayalı 50 Strateji , Vizetek, 2020, pp.1-29.
SERPİL, H. (2020) "Fonemik Farkındalık Öğretiminde Temel Stratejiler", Anaokulundan Ortaokula Öğrenciler için Araştırmaya Dayalı 50 Strateji . Ankara: Vizetek.
@bookchapter{bookchapter, author ={HARUN SERPİL}, chaptertitle={Fonemik Farkındalık Öğretiminde Temel Stratejiler}, booktitle={ Anaokulundan Ortaokula Öğrenciler için Araştırmaya Dayalı 50 Strateji}, publisher={Vizetek}, city={Ankara},year={2020} }