M. OYMAN Et Al. , "Global Tüketici Kültürünün Bir Boyutu Olarak Kozmopolitlik ve Tüketicilerin Kozmopolit Profilleri Üzerine Bir Araştırma," İZMIR JOURNAL OF ECONOMICS , vol.37, no.2, pp.269-295, 2022
OYMAN, M. Et Al. 2022. Global Tüketici Kültürünün Bir Boyutu Olarak Kozmopolitlik ve Tüketicilerin Kozmopolit Profilleri Üzerine Bir Araştırma. İZMIR JOURNAL OF ECONOMICS , vol.37, no.2 , 269-295.
OYMAN, M., UĞURHAN, Y. Z. C., & ONBEŞ, B., (2022). Global Tüketici Kültürünün Bir Boyutu Olarak Kozmopolitlik ve Tüketicilerin Kozmopolit Profilleri Üzerine Bir Araştırma. İZMIR JOURNAL OF ECONOMICS , vol.37, no.2, 269-295.
OYMAN, MİNE, YUSUF ZAFER CAN UĞURHAN, And BERKAY ONBEŞ. "Global Tüketici Kültürünün Bir Boyutu Olarak Kozmopolitlik ve Tüketicilerin Kozmopolit Profilleri Üzerine Bir Araştırma," İZMIR JOURNAL OF ECONOMICS , vol.37, no.2, 269-295, 2022
OYMAN, MİNE Et Al. "Global Tüketici Kültürünün Bir Boyutu Olarak Kozmopolitlik ve Tüketicilerin Kozmopolit Profilleri Üzerine Bir Araştırma." İZMIR JOURNAL OF ECONOMICS , vol.37, no.2, pp.269-295, 2022
OYMAN, M. UĞURHAN, Y. Z. C. And ONBEŞ, B. (2022) . "Global Tüketici Kültürünün Bir Boyutu Olarak Kozmopolitlik ve Tüketicilerin Kozmopolit Profilleri Üzerine Bir Araştırma." İZMIR JOURNAL OF ECONOMICS , vol.37, no.2, pp.269-295.
@article{article, author={MİNE OYMAN Et Al. }, title={Global Tüketici Kültürünün Bir Boyutu Olarak Kozmopolitlik ve Tüketicilerin Kozmopolit Profilleri Üzerine Bir Araştırma}, journal={İZMIR JOURNAL OF ECONOMICS}, year=2022, pages={269-295} }