N. ÖNCÜL And İ. ÇİFCİ TEKİNARSLAN, "Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Sembolik Oyunların Öğretiminde Canlı ve Video Modelle Öğretimin Karşılaştırılması," Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi , vol.23, no.3, pp.537-563, 2022
ÖNCÜL, N. And ÇİFCİ TEKİNARSLAN, İ. 2022. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Sembolik Oyunların Öğretiminde Canlı ve Video Modelle Öğretimin Karşılaştırılması. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi , vol.23, no.3 , 537-563.
ÖNCÜL, N., & ÇİFCİ TEKİNARSLAN, İ., (2022). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Sembolik Oyunların Öğretiminde Canlı ve Video Modelle Öğretimin Karşılaştırılması. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi , vol.23, no.3, 537-563.
ÖNCÜL, NURAY, And İLKNUR ÇİFCİ TEKİNARSLAN. "Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Sembolik Oyunların Öğretiminde Canlı ve Video Modelle Öğretimin Karşılaştırılması," Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi , vol.23, no.3, 537-563, 2022
ÖNCÜL, NURAY And ÇİFCİ TEKİNARSLAN, İLKNUR Ç. . "Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Sembolik Oyunların Öğretiminde Canlı ve Video Modelle Öğretimin Karşılaştırılması." Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi , vol.23, no.3, pp.537-563, 2022
ÖNCÜL, N. And ÇİFCİ TEKİNARSLAN, İ. (2022) . "Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Sembolik Oyunların Öğretiminde Canlı ve Video Modelle Öğretimin Karşılaştırılması." Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi , vol.23, no.3, pp.537-563.
@article{article, author={NURAY ÖNCÜL And author={İLKNUR ÇİFCİ TEKİNARSLAN}, title={Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Sembolik Oyunların Öğretiminde Canlı ve Video Modelle Öğretimin Karşılaştırılması}, journal={Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi}, year=2022, pages={537-563} }