V. EKERGİL And N. F. ERSOY, "B2b Endüstriyel Pazarlar için Anahtar Müşteri Yönetimine İlişkin Müşteri Yaşam Boyu Değerinin Hesaplanmasında Muhasebe ve Pazarlamanın Rolü," İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.4, pp.159-180, 2016
EKERGİL, V. And ERSOY, N. F. 2016. B2b Endüstriyel Pazarlar için Anahtar Müşteri Yönetimine İlişkin Müşteri Yaşam Boyu Değerinin Hesaplanmasında Muhasebe ve Pazarlamanın Rolü. İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.4 , 159-180.
EKERGİL, V., & ERSOY, N. F., (2016). B2b Endüstriyel Pazarlar için Anahtar Müşteri Yönetimine İlişkin Müşteri Yaşam Boyu Değerinin Hesaplanmasında Muhasebe ve Pazarlamanın Rolü. İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.4, 159-180.
EKERGİL, VEDAT, And NEZİHE FİGEN ERSOY ARCA. "B2b Endüstriyel Pazarlar için Anahtar Müşteri Yönetimine İlişkin Müşteri Yaşam Boyu Değerinin Hesaplanmasında Muhasebe ve Pazarlamanın Rolü," İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.4, 159-180, 2016
EKERGİL, VEDAT And ERSOY, NEZİHE F. . "B2b Endüstriyel Pazarlar için Anahtar Müşteri Yönetimine İlişkin Müşteri Yaşam Boyu Değerinin Hesaplanmasında Muhasebe ve Pazarlamanın Rolü." İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.4, pp.159-180, 2016
EKERGİL, V. And ERSOY, N. F. (2016) . "B2b Endüstriyel Pazarlar için Anahtar Müşteri Yönetimine İlişkin Müşteri Yaşam Boyu Değerinin Hesaplanmasında Muhasebe ve Pazarlamanın Rolü." İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.4, pp.159-180.
@article{article, author={VEDAT EKERGİL And author={NEZİHE FİGEN ERSOY ARCA}, title={B2b Endüstriyel Pazarlar için Anahtar Müşteri Yönetimine İlişkin Müşteri Yaşam Boyu Değerinin Hesaplanmasında Muhasebe ve Pazarlamanın Rolü}, journal={İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi}, year=2016, pages={159-180} }