K. ARSLAN And Y. BAY, "İlkokul 1-4. Sınıflar Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Metinlerin Okunabilirlik Düzeyleri," TÜRK EĞİTİM DERGİSİ , vol.7, no.2, pp.488-504, 2022
ARSLAN, K. And BAY, Y. 2022. İlkokul 1-4. Sınıflar Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Metinlerin Okunabilirlik Düzeyleri. TÜRK EĞİTİM DERGİSİ , vol.7, no.2 , 488-504.
ARSLAN, K., & BAY, Y., (2022). İlkokul 1-4. Sınıflar Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Metinlerin Okunabilirlik Düzeyleri. TÜRK EĞİTİM DERGİSİ , vol.7, no.2, 488-504.
ARSLAN, KÜBRA, And YALÇIN BAY. "İlkokul 1-4. Sınıflar Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Metinlerin Okunabilirlik Düzeyleri," TÜRK EĞİTİM DERGİSİ , vol.7, no.2, 488-504, 2022
ARSLAN, KÜBRA And BAY, YALÇIN. "İlkokul 1-4. Sınıflar Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Metinlerin Okunabilirlik Düzeyleri." TÜRK EĞİTİM DERGİSİ , vol.7, no.2, pp.488-504, 2022
ARSLAN, K. And BAY, Y. (2022) . "İlkokul 1-4. Sınıflar Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Metinlerin Okunabilirlik Düzeyleri." TÜRK EĞİTİM DERGİSİ , vol.7, no.2, pp.488-504.
@article{article, author={KÜBRA ARSLAN And author={YALÇIN BAY}, title={İlkokul 1-4. Sınıflar Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Metinlerin Okunabilirlik Düzeyleri}, journal={TÜRK EĞİTİM DERGİSİ}, year=2022, pages={488-504} }