S. A. ÖZTÜRK, "Ülkelerin Marka Olma Sürecinde Türk Markasının Değeri ve Rekabet Gücü Üzerine Bir Degerlendirme," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.8, pp.52-60, 2002
ÖZTÜRK, S. A. 2002. Ülkelerin Marka Olma Sürecinde Türk Markasının Değeri ve Rekabet Gücü Üzerine Bir Degerlendirme. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.8 , 52-60.
ÖZTÜRK, S. A., (2002). Ülkelerin Marka Olma Sürecinde Türk Markasının Değeri ve Rekabet Gücü Üzerine Bir Degerlendirme. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.8, 52-60.
ÖZTÜRK, SEVGİ. "Ülkelerin Marka Olma Sürecinde Türk Markasının Değeri ve Rekabet Gücü Üzerine Bir Degerlendirme," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.8, 52-60, 2002
ÖZTÜRK, SEVGİ A. . "Ülkelerin Marka Olma Sürecinde Türk Markasının Değeri ve Rekabet Gücü Üzerine Bir Degerlendirme." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.8, pp.52-60, 2002
ÖZTÜRK, S. A. (2002) . "Ülkelerin Marka Olma Sürecinde Türk Markasının Değeri ve Rekabet Gücü Üzerine Bir Degerlendirme." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.8, pp.52-60.
@article{article, author={SEVGİ AYŞE ÖZTÜRK}, title={Ülkelerin Marka Olma Sürecinde Türk Markasının Değeri ve Rekabet Gücü Üzerine Bir Degerlendirme}, journal={Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi}, year=2002, pages={52-60} }