S. D. Erişti Et Al. , "Görsel Algı Kuramlarına Dayalı Etkileşimli Bir Öğretim Ortamı Tasarımı ve Ortama İlişkin Öğrenci Görüşleri," Anadolu Journal of Educational Sciences International , vol.3, no.1, pp.47-66, 2013
Erişti, S. D. Et Al. 2013. Görsel Algı Kuramlarına Dayalı Etkileşimli Bir Öğretim Ortamı Tasarımı ve Ortama İlişkin Öğrenci Görüşleri. Anadolu Journal of Educational Sciences International , vol.3, no.1 , 47-66.
Erişti, S. D., Uluuysal, B., & Dindar, M., (2013). Görsel Algı Kuramlarına Dayalı Etkileşimli Bir Öğretim Ortamı Tasarımı ve Ortama İlişkin Öğrenci Görüşleri. Anadolu Journal of Educational Sciences International , vol.3, no.1, 47-66.
Erişti, SUZAN, Betül Uluuysal, And Muhterem Dindar. "Görsel Algı Kuramlarına Dayalı Etkileşimli Bir Öğretim Ortamı Tasarımı ve Ortama İlişkin Öğrenci Görüşleri," Anadolu Journal of Educational Sciences International , vol.3, no.1, 47-66, 2013
Erişti, SUZAN D. Et Al. "Görsel Algı Kuramlarına Dayalı Etkileşimli Bir Öğretim Ortamı Tasarımı ve Ortama İlişkin Öğrenci Görüşleri." Anadolu Journal of Educational Sciences International , vol.3, no.1, pp.47-66, 2013
Erişti, S. D. Uluuysal, B. And Dindar, M. (2013) . "Görsel Algı Kuramlarına Dayalı Etkileşimli Bir Öğretim Ortamı Tasarımı ve Ortama İlişkin Öğrenci Görüşleri." Anadolu Journal of Educational Sciences International , vol.3, no.1, pp.47-66.
@article{article, author={SUZAN DUYGU ERİŞTİ Et Al. }, title={Görsel Algı Kuramlarına Dayalı Etkileşimli Bir Öğretim Ortamı Tasarımı ve Ortama İlişkin Öğrenci Görüşleri}, journal={Anadolu Journal of Educational Sciences International }, year=2013, pages={47-66} }