Atıf Formatları
Dijital Çağda Reklam
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. AĞLARGÖZ, "Dijital Reklam Uygulamalarının Diğer Pazarlama İletişimi Araçlarıyla Bütünleştirilmesi," In Dijital Çağda Reklam , Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları, 2021, pp.216-245.

AĞLARGÖZ, F. Dijital Reklam Uygulamalarının Diğer Pazarlama İletişimi Araçlarıyla Bütünleştirilmesi. 2021. In Dijital Çağda Reklam , Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, 216-245.

AĞLARGÖZ, F., (2021). Dijital Reklam Uygulamalarının Diğer Pazarlama İletişimi Araçlarıyla Bütünleştirilmesi. Dijital Çağda Reklam (pp.216-245), Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları.

AĞLARGÖZ, FEYZA. "Dijital Reklam Uygulamalarının Diğer Pazarlama İletişimi Araçlarıyla Bütünleştirilmesi." In Dijital Çağda Reklam , 216-245. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları, 2021

AĞLARGÖZ, FEYZA. "Dijital Reklam Uygulamalarının Diğer Pazarlama İletişimi Araçlarıyla Bütünleştirilmesi." Dijital Çağda Reklam , Anadolu Üniversitesi Yayınları, 2021, pp.216-245.

AĞLARGÖZ, F. (2021) "Dijital Reklam Uygulamalarının Diğer Pazarlama İletişimi Araçlarıyla Bütünleştirilmesi", Dijital Çağda Reklam . Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları.

@bookchapter{bookchapter, author ={FEYZA AĞLARGÖZ}, chaptertitle={Dijital Reklam Uygulamalarının Diğer Pazarlama İletişimi Araçlarıyla Bütünleştirilmesi}, booktitle={ Dijital Çağda Reklam}, publisher={Anadolu Üniversitesi Yayınları}, city={Eskişehir},year={2021} }