G. F. GÜNDÜZ And B. ERİŞTİ, "İçerik türüne dayalı öğretim yaklaşımının kural öğretimi üzerindeki etkililiği.," Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi , vol.2, no.2, pp.63-74, 2012
GÜNDÜZ, G. F. And ERİŞTİ, B. 2012. İçerik türüne dayalı öğretim yaklaşımının kural öğretimi üzerindeki etkililiği.. Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi , vol.2, no.2 , 63-74.
GÜNDÜZ, G. F., & ERİŞTİ, B., (2012). İçerik türüne dayalı öğretim yaklaşımının kural öğretimi üzerindeki etkililiği.. Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi , vol.2, no.2, 63-74.
GÜNDÜZ, GÜLTEN, And BAHADIR ERİŞTİ. "İçerik türüne dayalı öğretim yaklaşımının kural öğretimi üzerindeki etkililiği.," Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi , vol.2, no.2, 63-74, 2012
GÜNDÜZ, GÜLTEN F. And ERİŞTİ, BAHADIR. "İçerik türüne dayalı öğretim yaklaşımının kural öğretimi üzerindeki etkililiği.." Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi , vol.2, no.2, pp.63-74, 2012
GÜNDÜZ, G. F. And ERİŞTİ, B. (2012) . "İçerik türüne dayalı öğretim yaklaşımının kural öğretimi üzerindeki etkililiği.." Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi , vol.2, no.2, pp.63-74.
@article{article, author={GÜLTEN FERYAL GÜNDÜZ And author={BAHADIR ERİŞTİ}, title={İçerik türüne dayalı öğretim yaklaşımının kural öğretimi üzerindeki etkililiği.}, journal={Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi}, year=2012, pages={63-74} }