Atıf Formatları
İçerik türüne dayalı öğretim yaklaşımının kural öğretimi üzerindeki etkililiği.
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. F. GÜNDÜZ And B. ERİŞTİ, "İçerik türüne dayalı öğretim yaklaşımının kural öğretimi üzerindeki etkililiği.," Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi , vol.2, no.2, pp.63-74, 2012

GÜNDÜZ, G. F. And ERİŞTİ, B. 2012. İçerik türüne dayalı öğretim yaklaşımının kural öğretimi üzerindeki etkililiği.. Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi , vol.2, no.2 , 63-74.

GÜNDÜZ, G. F., & ERİŞTİ, B., (2012). İçerik türüne dayalı öğretim yaklaşımının kural öğretimi üzerindeki etkililiği.. Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi , vol.2, no.2, 63-74.

GÜNDÜZ, GÜLTEN, And BAHADIR ERİŞTİ. "İçerik türüne dayalı öğretim yaklaşımının kural öğretimi üzerindeki etkililiği.," Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi , vol.2, no.2, 63-74, 2012

GÜNDÜZ, GÜLTEN F. And ERİŞTİ, BAHADIR. "İçerik türüne dayalı öğretim yaklaşımının kural öğretimi üzerindeki etkililiği.." Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi , vol.2, no.2, pp.63-74, 2012

GÜNDÜZ, G. F. And ERİŞTİ, B. (2012) . "İçerik türüne dayalı öğretim yaklaşımının kural öğretimi üzerindeki etkililiği.." Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi , vol.2, no.2, pp.63-74.

@article{article, author={GÜLTEN FERYAL GÜNDÜZ And author={BAHADIR ERİŞTİ}, title={İçerik türüne dayalı öğretim yaklaşımının kural öğretimi üzerindeki etkililiği.}, journal={Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi}, year=2012, pages={63-74} }