R. R. DURUCASU And F. YAŞLI ŞEN, "Dijital Pazarlama Kampanyaları için Risk Analizi: Bulanık HTEA Yaklaşımı," Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.23, pp.1093-1114, 2024
DURUCASU, R. R. And YAŞLI ŞEN, F. 2024. Dijital Pazarlama Kampanyaları için Risk Analizi: Bulanık HTEA Yaklaşımı. Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.23 , 1093-1114.
DURUCASU, R. R., & YAŞLI ŞEN, F., (2024). Dijital Pazarlama Kampanyaları için Risk Analizi: Bulanık HTEA Yaklaşımı. Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.23, 1093-1114.
DURUCASU, REMZİ, And FATMA YAŞLI ŞEN. "Dijital Pazarlama Kampanyaları için Risk Analizi: Bulanık HTEA Yaklaşımı," Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.23, 1093-1114, 2024
DURUCASU, REMZİ R. And YAŞLI ŞEN, FATMA Y. . "Dijital Pazarlama Kampanyaları için Risk Analizi: Bulanık HTEA Yaklaşımı." Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.23, pp.1093-1114, 2024
DURUCASU, R. R. And YAŞLI ŞEN, F. (2024) . "Dijital Pazarlama Kampanyaları için Risk Analizi: Bulanık HTEA Yaklaşımı." Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.23, pp.1093-1114.
@article{article, author={REMZİ REHA DURUCASU And author={FATMA YAŞLI ŞEN}, title={Dijital Pazarlama Kampanyaları için Risk Analizi: Bulanık HTEA Yaklaşımı}, journal={Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2024, pages={1093-1114} }