Atıf Formatları
Gastronomi Bloglarının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. KURNAZ Et Al. , "Gastronomi Bloglarının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi," 20. Ulusal Turizm Kongresi (UTK20) ve 4. Uluslararası Turizm Kongresi (4th International Tourism Congress – ITC2019) , Turkey, 2019

KURNAZ, A. Et Al. 2019. Gastronomi Bloglarının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi. 20. Ulusal Turizm Kongresi (UTK20) ve 4. Uluslararası Turizm Kongresi (4th International Tourism Congress – ITC2019) , (Turkey).

KURNAZ, A., AKYURT KURNAZ, H., & YILDIZ, E., (2019). Gastronomi Bloglarının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi . 20. Ulusal Turizm Kongresi (UTK20) ve 4. Uluslararası Turizm Kongresi (4th International Tourism Congress – ITC2019), Turkey

KURNAZ, ALPER, HANDE AKYURT KURNAZ, And EMRAH YILDIZ. "Gastronomi Bloglarının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi," 20. Ulusal Turizm Kongresi (UTK20) ve 4. Uluslararası Turizm Kongresi (4th International Tourism Congress – ITC2019), Turkey, 2019

KURNAZ, ALPER Et Al. "Gastronomi Bloglarının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi." 20. Ulusal Turizm Kongresi (UTK20) ve 4. Uluslararası Turizm Kongresi (4th International Tourism Congress – ITC2019) , Turkey, 2019

KURNAZ, A. AKYURT KURNAZ, H. And YILDIZ, E. (2019) . "Gastronomi Bloglarının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi." 20. Ulusal Turizm Kongresi (UTK20) ve 4. Uluslararası Turizm Kongresi (4th International Tourism Congress – ITC2019) , Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={ALPER KURNAZ Et Al. }, title={Gastronomi Bloglarının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi}, congress name={20. Ulusal Turizm Kongresi (UTK20) ve 4. Uluslararası Turizm Kongresi (4th International Tourism Congress – ITC2019)}, city={}, country={Turkey}, year={2019}}