R. A. YILMAZ, "Reklamda Toplumsal Cinsiyet Kavramı: 1960–1990 Yılları arası Milliyet Gazetesi Reklamlarına Yönelik Bir İçerik Analizi," JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.4, no.4, 2007
YILMAZ, R. A. 2007. Reklamda Toplumsal Cinsiyet Kavramı: 1960–1990 Yılları arası Milliyet Gazetesi Reklamlarına Yönelik Bir İçerik Analizi. JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.4, no.4 .
YILMAZ, R. A., (2007). Reklamda Toplumsal Cinsiyet Kavramı: 1960–1990 Yılları arası Milliyet Gazetesi Reklamlarına Yönelik Bir İçerik Analizi. JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.4, no.4.
YILMAZ, RASİME. "Reklamda Toplumsal Cinsiyet Kavramı: 1960–1990 Yılları arası Milliyet Gazetesi Reklamlarına Yönelik Bir İçerik Analizi," JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.4, no.4, 2007
YILMAZ, RASİME A. . "Reklamda Toplumsal Cinsiyet Kavramı: 1960–1990 Yılları arası Milliyet Gazetesi Reklamlarına Yönelik Bir İçerik Analizi." JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.4, no.4, 2007
YILMAZ, R. A. (2007) . "Reklamda Toplumsal Cinsiyet Kavramı: 1960–1990 Yılları arası Milliyet Gazetesi Reklamlarına Yönelik Bir İçerik Analizi." JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.4, no.4.
@article{article, author={RASİME AYHAN YILMAZ}, title={Reklamda Toplumsal Cinsiyet Kavramı: 1960–1990 Yılları arası Milliyet Gazetesi Reklamlarına Yönelik Bir İçerik Analizi}, journal={JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION}, year=2007}