Atıf Formatları
Ses Temelli Cümle Yöntemiyle İlk Okuma Yazma Öğretiminin Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Y. BAY, "Ses Temelli Cümle Yöntemiyle İlk Okuma Yazma Öğretiminin Değerlendirilmesi," Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , vol.3, no.1, pp.164-181, 2010

BAY, Y. 2010. Ses Temelli Cümle Yöntemiyle İlk Okuma Yazma Öğretiminin Değerlendirilmesi. Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , vol.3, no.1 , 164-181.

BAY, Y., (2010). Ses Temelli Cümle Yöntemiyle İlk Okuma Yazma Öğretiminin Değerlendirilmesi. Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , vol.3, no.1, 164-181.

BAY, YALÇIN. "Ses Temelli Cümle Yöntemiyle İlk Okuma Yazma Öğretiminin Değerlendirilmesi," Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , vol.3, no.1, 164-181, 2010

BAY, YALÇIN. "Ses Temelli Cümle Yöntemiyle İlk Okuma Yazma Öğretiminin Değerlendirilmesi." Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , vol.3, no.1, pp.164-181, 2010

BAY, Y. (2010) . "Ses Temelli Cümle Yöntemiyle İlk Okuma Yazma Öğretiminin Değerlendirilmesi." Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , vol.3, no.1, pp.164-181.

@article{article, author={YALÇIN BAY}, title={Ses Temelli Cümle Yöntemiyle İlk Okuma Yazma Öğretiminin Değerlendirilmesi}, journal={Kuramsal Eğitimbilim Dergisi}, year=2010, pages={164-181} }