M. G. TURAN, "Müşteri İtirazları ve Müşteri İtirazlarını Karşılama Teknikleri," In Satış Teknikleri , Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Basımevi, 2017, pp.108-125.
TURAN, M. G. Müşteri İtirazları ve Müşteri İtirazlarını Karşılama Teknikleri. 2017. In Satış Teknikleri , Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, 108-125.
TURAN, M. G., (2017). Müşteri İtirazları ve Müşteri İtirazlarını Karşılama Teknikleri. Satış Teknikleri (pp.108-125), Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Basımevi.
TURAN, MEHMET. "Müşteri İtirazları ve Müşteri İtirazlarını Karşılama Teknikleri." In Satış Teknikleri , 108-125. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Basımevi, 2017
TURAN, MEHMET G. . "Müşteri İtirazları ve Müşteri İtirazlarını Karşılama Teknikleri." Satış Teknikleri , Anadolu Üniversitesi Basımevi, 2017, pp.108-125.
TURAN, M. G. (2017) "Müşteri İtirazları ve Müşteri İtirazlarını Karşılama Teknikleri", Satış Teknikleri . Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Basımevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={MEHMET GÖKHAN TURAN}, chaptertitle={Müşteri İtirazları ve Müşteri İtirazlarını Karşılama Teknikleri}, booktitle={ Satış Teknikleri}, publisher={Anadolu Üniversitesi Basımevi}, city={Eskişehir},year={2017} }