O. EMİR And İ. KILIÇ, "Müşterilerin Memnuniyet Düzeyleri İle Demografik Özellikleri Arasındaki İlişki Antalya daki Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Uygulama," Journal of Yasar University , vol.21, no.6, pp.3610-3633, 2011
EMİR, O. And KILIÇ, İ. 2011. Müşterilerin Memnuniyet Düzeyleri İle Demografik Özellikleri Arasındaki İlişki Antalya daki Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Uygulama. Journal of Yasar University , vol.21, no.6 , 3610-3633.
EMİR, O., & KILIÇ, İ., (2011). Müşterilerin Memnuniyet Düzeyleri İle Demografik Özellikleri Arasındaki İlişki Antalya daki Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Uygulama. Journal of Yasar University , vol.21, no.6, 3610-3633.
EMİR, OKTAY, And İBRAHİM KILIÇ. "Müşterilerin Memnuniyet Düzeyleri İle Demografik Özellikleri Arasındaki İlişki Antalya daki Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Uygulama," Journal of Yasar University , vol.21, no.6, 3610-3633, 2011
EMİR, OKTAY And KILIÇ, İBRAHİM. "Müşterilerin Memnuniyet Düzeyleri İle Demografik Özellikleri Arasındaki İlişki Antalya daki Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Uygulama." Journal of Yasar University , vol.21, no.6, pp.3610-3633, 2011
EMİR, O. And KILIÇ, İ. (2011) . "Müşterilerin Memnuniyet Düzeyleri İle Demografik Özellikleri Arasındaki İlişki Antalya daki Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Uygulama." Journal of Yasar University , vol.21, no.6, pp.3610-3633.
@article{article, author={OKTAY EMİR And author={İBRAHİM KILIÇ}, title={Müşterilerin Memnuniyet Düzeyleri İle Demografik Özellikleri Arasındaki İlişki Antalya daki Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Uygulama}, journal={Journal of Yasar University}, year=2011, pages={3610-3633} }