G. M. Atar, "Kültürel Boyutlar ve Uluslararası Reklamcılık," In Reklam Diyor Ki 1 , Konya: Literatürk, 2016, pp.9-31.
Atar, G. M. Kültürel Boyutlar ve Uluslararası Reklamcılık. 2016. In Reklam Diyor Ki 1 , Literatürk, Konya, 9-31.
Atar, G. M., (2016). Kültürel Boyutlar ve Uluslararası Reklamcılık. Reklam Diyor Ki 1 (pp.9-31), Konya: Literatürk.
Atar, GÜNAY. "Kültürel Boyutlar ve Uluslararası Reklamcılık." In Reklam Diyor Ki 1 , 9-31. Konya: Literatürk, 2016
Atar, GÜNAY M. . "Kültürel Boyutlar ve Uluslararası Reklamcılık." Reklam Diyor Ki 1 , Literatürk, 2016, pp.9-31.
Atar, G. M. (2016) "Kültürel Boyutlar ve Uluslararası Reklamcılık", Reklam Diyor Ki 1 . Konya: Literatürk.
@bookchapter{bookchapter, author ={GÜNAY MOTİF ATAR}, chaptertitle={Kültürel Boyutlar ve Uluslararası Reklamcılık}, booktitle={ Reklam Diyor Ki 1}, publisher={Literatürk}, city={Konya},year={2016} }