S. ONURSOY, "Sosyal medya tüketicilerinin derin metaforları: Sosyal medya üzerine bir ZMET çalışması," 1. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı , pp.79-90, 2017
ONURSOY, S. 2017. Sosyal medya tüketicilerinin derin metaforları: Sosyal medya üzerine bir ZMET çalışması. 1. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı , 79-90.
ONURSOY, S., (2017). Sosyal medya tüketicilerinin derin metaforları: Sosyal medya üzerine bir ZMET çalışması . 1. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı (pp.79-90).
ONURSOY, SİBEL. "Sosyal medya tüketicilerinin derin metaforları: Sosyal medya üzerine bir ZMET çalışması," 1. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı, 2017
ONURSOY, SİBEL. "Sosyal medya tüketicilerinin derin metaforları: Sosyal medya üzerine bir ZMET çalışması." 1. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı , pp.79-90, 2017
ONURSOY, S. (2017) . "Sosyal medya tüketicilerinin derin metaforları: Sosyal medya üzerine bir ZMET çalışması." 1. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı , pp.79-90.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SİBEL ONURSOY}, title={Sosyal medya tüketicilerinin derin metaforları: Sosyal medya üzerine bir ZMET çalışması}, congress name={1. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı}, city={}, country={}, year={2017}, pages={79-90} }