Atıf Formatları
SİYASAL REKLAMLARDA DUYGUSAL ÇEKİCİLİK KULLANIMI 7 HAZİRAN 2015 GENEL SEÇİMLERİNDE SİYASAL PARTİLER TARAFINDAN ÜRETİLEN REKLAM FİLMLERİNİN ANALİZİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. ATEŞ, "SİYASAL REKLAMLARDA DUYGUSAL ÇEKİCİLİK KULLANIMI 7 HAZİRAN 2015 GENEL SEÇİMLERİNDE SİYASAL PARTİLER TARAFINDAN ÜRETİLEN REKLAM FİLMLERİNİN ANALİZİ," e-Kiad İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.12, pp.85-103, 2016

ATEŞ, S. 2016. SİYASAL REKLAMLARDA DUYGUSAL ÇEKİCİLİK KULLANIMI 7 HAZİRAN 2015 GENEL SEÇİMLERİNDE SİYASAL PARTİLER TARAFINDAN ÜRETİLEN REKLAM FİLMLERİNİN ANALİZİ. e-Kiad İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.12 , 85-103.

ATEŞ, S., (2016). SİYASAL REKLAMLARDA DUYGUSAL ÇEKİCİLİK KULLANIMI 7 HAZİRAN 2015 GENEL SEÇİMLERİNDE SİYASAL PARTİLER TARAFINDAN ÜRETİLEN REKLAM FİLMLERİNİN ANALİZİ. e-Kiad İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.12, 85-103.

ATEŞ, SEZGİN. "SİYASAL REKLAMLARDA DUYGUSAL ÇEKİCİLİK KULLANIMI 7 HAZİRAN 2015 GENEL SEÇİMLERİNDE SİYASAL PARTİLER TARAFINDAN ÜRETİLEN REKLAM FİLMLERİNİN ANALİZİ," e-Kiad İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.12, 85-103, 2016

ATEŞ, SEZGİN. "SİYASAL REKLAMLARDA DUYGUSAL ÇEKİCİLİK KULLANIMI 7 HAZİRAN 2015 GENEL SEÇİMLERİNDE SİYASAL PARTİLER TARAFINDAN ÜRETİLEN REKLAM FİLMLERİNİN ANALİZİ." e-Kiad İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.12, pp.85-103, 2016

ATEŞ, S. (2016) . "SİYASAL REKLAMLARDA DUYGUSAL ÇEKİCİLİK KULLANIMI 7 HAZİRAN 2015 GENEL SEÇİMLERİNDE SİYASAL PARTİLER TARAFINDAN ÜRETİLEN REKLAM FİLMLERİNİN ANALİZİ." e-Kiad İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.12, pp.85-103.

@article{article, author={SEZGİN ATEŞ}, title={SİYASAL REKLAMLARDA DUYGUSAL ÇEKİCİLİK KULLANIMI 7 HAZİRAN 2015 GENEL SEÇİMLERİNDE SİYASAL PARTİLER TARAFINDAN ÜRETİLEN REKLAM FİLMLERİNİN ANALİZİ}, journal={e-Kiad İletişim Araştırmaları Dergisi}, year=2016, pages={85-103} }