S. ATEŞ, "SİYASAL REKLAMLARDA DUYGUSAL ÇEKİCİLİK KULLANIMI 7 HAZİRAN 2015 GENEL SEÇİMLERİNDE SİYASAL PARTİLER TARAFINDAN ÜRETİLEN REKLAM FİLMLERİNİN ANALİZİ," e-Kiad İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.12, pp.85-103, 2016
ATEŞ, S. 2016. SİYASAL REKLAMLARDA DUYGUSAL ÇEKİCİLİK KULLANIMI 7 HAZİRAN 2015 GENEL SEÇİMLERİNDE SİYASAL PARTİLER TARAFINDAN ÜRETİLEN REKLAM FİLMLERİNİN ANALİZİ. e-Kiad İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.12 , 85-103.
ATEŞ, S., (2016). SİYASAL REKLAMLARDA DUYGUSAL ÇEKİCİLİK KULLANIMI 7 HAZİRAN 2015 GENEL SEÇİMLERİNDE SİYASAL PARTİLER TARAFINDAN ÜRETİLEN REKLAM FİLMLERİNİN ANALİZİ. e-Kiad İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.12, 85-103.
ATEŞ, SEZGİN. "SİYASAL REKLAMLARDA DUYGUSAL ÇEKİCİLİK KULLANIMI 7 HAZİRAN 2015 GENEL SEÇİMLERİNDE SİYASAL PARTİLER TARAFINDAN ÜRETİLEN REKLAM FİLMLERİNİN ANALİZİ," e-Kiad İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.12, 85-103, 2016
ATEŞ, SEZGİN. "SİYASAL REKLAMLARDA DUYGUSAL ÇEKİCİLİK KULLANIMI 7 HAZİRAN 2015 GENEL SEÇİMLERİNDE SİYASAL PARTİLER TARAFINDAN ÜRETİLEN REKLAM FİLMLERİNİN ANALİZİ." e-Kiad İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.12, pp.85-103, 2016
ATEŞ, S. (2016) . "SİYASAL REKLAMLARDA DUYGUSAL ÇEKİCİLİK KULLANIMI 7 HAZİRAN 2015 GENEL SEÇİMLERİNDE SİYASAL PARTİLER TARAFINDAN ÜRETİLEN REKLAM FİLMLERİNİN ANALİZİ." e-Kiad İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.12, pp.85-103.
@article{article, author={SEZGİN ATEŞ}, title={SİYASAL REKLAMLARDA DUYGUSAL ÇEKİCİLİK KULLANIMI 7 HAZİRAN 2015 GENEL SEÇİMLERİNDE SİYASAL PARTİLER TARAFINDAN ÜRETİLEN REKLAM FİLMLERİNİN ANALİZİ}, journal={e-Kiad İletişim Araştırmaları Dergisi}, year=2016, pages={85-103} }