Atıf Formatları
Almanya’daki Türkçe Öğretmenlerinin Covid-19 Salgını Döneminde Katıldığı Çevrimiçi Seminerlerle İlgili Betimsel Bir Analiz
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. ÇAKIR Et Al. , "Almanya’daki Türkçe Öğretmenlerinin Covid-19 Salgını Döneminde Katıldığı Çevrimiçi Seminerlerle İlgili Betimsel Bir Analiz," Diyalog: Interkulturelle Zeitschrift für Germanistik , vol.8, no.2, pp.457-487, 2020

ÇAKIR, M. Et Al. 2020. Almanya’daki Türkçe Öğretmenlerinin Covid-19 Salgını Döneminde Katıldığı Çevrimiçi Seminerlerle İlgili Betimsel Bir Analiz. Diyalog: Interkulturelle Zeitschrift für Germanistik , vol.8, no.2 , 457-487.

ÇAKIR, M., YILDIZ, C., BAŞARAN, B., & KAPTI, Ü., (2020). Almanya’daki Türkçe Öğretmenlerinin Covid-19 Salgını Döneminde Katıldığı Çevrimiçi Seminerlerle İlgili Betimsel Bir Analiz. Diyalog: Interkulturelle Zeitschrift für Germanistik , vol.8, no.2, 457-487.

ÇAKIR, MUSTAFA Et Al. "Almanya’daki Türkçe Öğretmenlerinin Covid-19 Salgını Döneminde Katıldığı Çevrimiçi Seminerlerle İlgili Betimsel Bir Analiz," Diyalog: Interkulturelle Zeitschrift für Germanistik , vol.8, no.2, 457-487, 2020

ÇAKIR, MUSTAFA Et Al. "Almanya’daki Türkçe Öğretmenlerinin Covid-19 Salgını Döneminde Katıldığı Çevrimiçi Seminerlerle İlgili Betimsel Bir Analiz." Diyalog: Interkulturelle Zeitschrift für Germanistik , vol.8, no.2, pp.457-487, 2020

ÇAKIR, M. Et Al. (2020) . "Almanya’daki Türkçe Öğretmenlerinin Covid-19 Salgını Döneminde Katıldığı Çevrimiçi Seminerlerle İlgili Betimsel Bir Analiz." Diyalog: Interkulturelle Zeitschrift für Germanistik , vol.8, no.2, pp.457-487.

@article{article, author={MUSTAFA ÇAKIR Et Al. }, title={Almanya’daki Türkçe Öğretmenlerinin Covid-19 Salgını Döneminde Katıldığı Çevrimiçi Seminerlerle İlgili Betimsel Bir Analiz}, journal={Diyalog: Interkulturelle Zeitschrift für Germanistik}, year=2020, pages={457-487} }