E. GÜLMEZ, "Netflix’in Türkiye’ye Özgü Reklam Filmlerinin Küresel Markaların Yerel Reklam Stratejileri Bağlamında Değerlendirilmesi," JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.6, pp.157-178, 2019
GÜLMEZ, E. 2019. Netflix’in Türkiye’ye Özgü Reklam Filmlerinin Küresel Markaların Yerel Reklam Stratejileri Bağlamında Değerlendirilmesi. JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.6 , 157-178.
GÜLMEZ, E., (2019). Netflix’in Türkiye’ye Özgü Reklam Filmlerinin Küresel Markaların Yerel Reklam Stratejileri Bağlamında Değerlendirilmesi. JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.6, 157-178.
GÜLMEZ, EMRAH. "Netflix’in Türkiye’ye Özgü Reklam Filmlerinin Küresel Markaların Yerel Reklam Stratejileri Bağlamında Değerlendirilmesi," JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.6, 157-178, 2019
GÜLMEZ, EMRAH. "Netflix’in Türkiye’ye Özgü Reklam Filmlerinin Küresel Markaların Yerel Reklam Stratejileri Bağlamında Değerlendirilmesi." JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.6, pp.157-178, 2019
GÜLMEZ, E. (2019) . "Netflix’in Türkiye’ye Özgü Reklam Filmlerinin Küresel Markaların Yerel Reklam Stratejileri Bağlamında Değerlendirilmesi." JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.6, pp.157-178.
@article{article, author={EMRAH GÜLMEZ}, title={Netflix’in Türkiye’ye Özgü Reklam Filmlerinin Küresel Markaların Yerel Reklam Stratejileri Bağlamında Değerlendirilmesi}, journal={JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION}, year=2019, pages={157-178} }