Atıf Formatları
Reklam ve Halkla İlişkiler Çalışmaları
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

D. BAL And S. BAYÇU, "Değişen Tüketici Davranışları Ve Sürdürülebilirlik: Sürdürülebilir Tüketici Davranışını Artırmaya Yönelik Öneriler," In Reklam ve Halkla İlişkiler Çalışmaları , Ankara: Nobel Yayınları, 2022, pp.93-122.

BAL, D. And BAYÇU, S. Değişen Tüketici Davranışları Ve Sürdürülebilirlik: Sürdürülebilir Tüketici Davranışını Artırmaya Yönelik Öneriler. 2022. In Reklam ve Halkla İlişkiler Çalışmaları , Nobel Yayınları, Ankara, 93-122.

BAL, D., & BAYÇU, S., (2022). Değişen Tüketici Davranışları Ve Sürdürülebilirlik: Sürdürülebilir Tüketici Davranışını Artırmaya Yönelik Öneriler. Reklam ve Halkla İlişkiler Çalışmaları (pp.93-122), Ankara: Nobel Yayınları.

BAL, DÖNDÜ, And SEVİL BAYÇU. "Değişen Tüketici Davranışları Ve Sürdürülebilirlik: Sürdürülebilir Tüketici Davranışını Artırmaya Yönelik Öneriler." In Reklam ve Halkla İlişkiler Çalışmaları , 93-122. Ankara: Nobel Yayınları, 2022

BAL, DÖNDÜ And BAYÇU, SEVİL. "Değişen Tüketici Davranışları Ve Sürdürülebilirlik: Sürdürülebilir Tüketici Davranışını Artırmaya Yönelik Öneriler." Reklam ve Halkla İlişkiler Çalışmaları , Nobel Yayınları, 2022, pp.93-122.

BAL, D. And BAYÇU, S. (2022) "Değişen Tüketici Davranışları Ve Sürdürülebilirlik: Sürdürülebilir Tüketici Davranışını Artırmaya Yönelik Öneriler", Reklam ve Halkla İlişkiler Çalışmaları . Ankara: Nobel Yayınları.

@bookchapter{bookchapter, author ={DÖNDÜ BAL And author ={SEVİL BAYÇU}, chaptertitle={Değişen Tüketici Davranışları Ve Sürdürülebilirlik: Sürdürülebilir Tüketici Davranışını Artırmaya Yönelik Öneriler}, booktitle={ Reklam ve Halkla İlişkiler Çalışmaları}, publisher={Nobel Yayınları}, city={Ankara},year={2022} }