Atıf Formatları
Sosyal Medya Kullanım Amaçları ile Sosyal Medya Bağımlılığının Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. Atmacan And R. R. Durucasu, "Sosyal Medya Kullanım Amaçları ile Sosyal Medya Bağımlılığının Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi ," Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.83, pp.349-366, 2025

Atmacan, B. And Durucasu, R. R. 2025. Sosyal Medya Kullanım Amaçları ile Sosyal Medya Bağımlılığının Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi . Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.83 , 349-366.

Atmacan, B., & Durucasu, R. R., (2025). Sosyal Medya Kullanım Amaçları ile Sosyal Medya Bağımlılığının Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi . Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.83, 349-366.

Atmacan, BÜLENT, And REMZİ REHA DURUCASU. "Sosyal Medya Kullanım Amaçları ile Sosyal Medya Bağımlılığının Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi ," Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.83, 349-366, 2025

Atmacan, BÜLENT And Durucasu, REMZİ R. . "Sosyal Medya Kullanım Amaçları ile Sosyal Medya Bağımlılığının Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi ." Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.83, pp.349-366, 2025

Atmacan, B. And Durucasu, R. R. (2025) . "Sosyal Medya Kullanım Amaçları ile Sosyal Medya Bağımlılığının Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi ." Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.83, pp.349-366.

@article{article, author={BÜLENT ATMACAN And author={REMZİ REHA DURUCASU}, title={Sosyal Medya Kullanım Amaçları ile Sosyal Medya Bağımlılığının Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi }, journal={Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2025, pages={349-366} }