A. TOSUN And N. GÖKÇE, "2018 ve 2024 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarının Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları Açısından İncelenmesi," The Journal of International Education Science , vol.11, no.40, pp.249-283, 2024
TOSUN, A. And GÖKÇE, N. 2024. 2018 ve 2024 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarının Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları Açısından İncelenmesi. The Journal of International Education Science , vol.11, no.40 , 249-283.
TOSUN, A., & GÖKÇE, N., (2024). 2018 ve 2024 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarının Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları Açısından İncelenmesi. The Journal of International Education Science , vol.11, no.40, 249-283.
TOSUN, AYŞE, And NAZLI GÖKÇE. "2018 ve 2024 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarının Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları Açısından İncelenmesi," The Journal of International Education Science , vol.11, no.40, 249-283, 2024
TOSUN, AYŞE And GÖKÇE, NAZLI. "2018 ve 2024 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarının Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları Açısından İncelenmesi." The Journal of International Education Science , vol.11, no.40, pp.249-283, 2024
TOSUN, A. And GÖKÇE, N. (2024) . "2018 ve 2024 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarının Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları Açısından İncelenmesi." The Journal of International Education Science , vol.11, no.40, pp.249-283.
@article{article, author={AYŞE TOSUN And author={NAZLI GÖKÇE}, title={2018 ve 2024 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarının Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları Açısından İncelenmesi}, journal={The Journal of International Education Science}, year=2024, pages={249-283} }