Atıf Formatları
Türkiye’de Özgül Öğrenme Olan Bireylerin Erken Dönemde Tanılanması Sürecine İlişkin Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ş. TORUN Et Al. Türkiye’de Özgül Öğrenme Olan Bireylerin Erken Dönemde Tanılanması Sürecine İlişkin Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri. Ankara: Disleksi Öğrenme Güçlüğü Derneği2017, pp.20

TORUN, Ş. Et Al. 2017. Türkiye’de Özgül Öğrenme Olan Bireylerin Erken Dönemde Tanılanması Sürecine İlişkin Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri . Disleksi Öğrenme Güçlüğü Derneği, Ankara.

TORUN, Ş., ÖZMEN, E. R., KONROT, A. K., KAYIHAN, H., ERDEN, H. G., & SARI, H., (2017). Türkiye’de Özgül Öğrenme Olan Bireylerin Erken Dönemde Tanılanması Sürecine İlişkin Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri . Tevhide Kargın, Birkan Güldenoğlu, Meryem Oğuzhan (Ed.). Ankara: Disleksi Öğrenme Güçlüğü Derneği.

TORUN, ŞÜKRÜ Et Al. Türkiye’de Özgül Öğrenme Olan Bireylerin Erken Dönemde Tanılanması Sürecine İlişkin Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri . Ankara: Disleksi Öğrenme Güçlüğü Derneği, 2017

TORUN, ŞÜKRÜ Et Al. Türkiye’de Özgül Öğrenme Olan Bireylerin Erken Dönemde Tanılanması Sürecine İlişkin Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri . Disleksi Öğrenme Güçlüğü Derneği, 2017.

TORUN, Ş. Et Al. (2017) Türkiye’de Özgül Öğrenme Olan Bireylerin Erken Dönemde Tanılanması Sürecine İlişkin Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri . 1st edn. Ankara: Disleksi Öğrenme Güçlüğü Derneği.

@book{book, author={ŞÜKRÜ TORUN Et Al. }, title={Türkiye’de Özgül Öğrenme Olan Bireylerin Erken Dönemde Tanılanması Sürecine İlişkin Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri}, publisher={Disleksi Öğrenme Güçlüğü Derneği}, year={2017} }