E. GÜLMEZ, "Bir Küresel Marka Olarak Disney+ Türkiye İletişim Kampanyaları: Dijital İçerik Pazarlaması Açısından Örnek Olay İncelemesi," In Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar-II , İzmir: Serüven Yayınevi, 2022, pp.227-256.
GÜLMEZ, E. Bir Küresel Marka Olarak Disney+ Türkiye İletişim Kampanyaları: Dijital İçerik Pazarlaması Açısından Örnek Olay İncelemesi. 2022. In Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar-II , Serüven Yayınevi, İzmir, 227-256.
GÜLMEZ, E., (2022). Bir Küresel Marka Olarak Disney+ Türkiye İletişim Kampanyaları: Dijital İçerik Pazarlaması Açısından Örnek Olay İncelemesi. Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar-II (pp.227-256), İzmir: Serüven Yayınevi.
GÜLMEZ, EMRAH. "Bir Küresel Marka Olarak Disney+ Türkiye İletişim Kampanyaları: Dijital İçerik Pazarlaması Açısından Örnek Olay İncelemesi." In Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar-II , 227-256. İzmir: Serüven Yayınevi, 2022
GÜLMEZ, EMRAH. "Bir Küresel Marka Olarak Disney+ Türkiye İletişim Kampanyaları: Dijital İçerik Pazarlaması Açısından Örnek Olay İncelemesi." Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar-II , Serüven Yayınevi, 2022, pp.227-256.
GÜLMEZ, E. (2022) "Bir Küresel Marka Olarak Disney+ Türkiye İletişim Kampanyaları: Dijital İçerik Pazarlaması Açısından Örnek Olay İncelemesi", Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar-II . İzmir: Serüven Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={EMRAH GÜLMEZ}, chaptertitle={Bir Küresel Marka Olarak Disney+ Türkiye İletişim Kampanyaları: Dijital İçerik Pazarlaması Açısından Örnek Olay İncelemesi}, booktitle={ Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar-II}, publisher={Serüven Yayınevi}, city={İzmir},year={2022} }