O. EMİR And S. ÇELİK, "Determining the customer value perception of the five-star thermal hotel management: An application in Afyonkarahisar," Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.17, no.1, pp.69-81, 2010
EMİR, O. And ÇELİK, S. 2010. Determining the customer value perception of the five-star thermal hotel management: An application in Afyonkarahisar. Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.17, no.1 , 69-81.
EMİR, O., & ÇELİK, S., (2010). Determining the customer value perception of the five-star thermal hotel management: An application in Afyonkarahisar. Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.17, no.1, 69-81.
EMİR, OKTAY, And Sabri ÇELİK. "Determining the customer value perception of the five-star thermal hotel management: An application in Afyonkarahisar," Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.17, no.1, 69-81, 2010
EMİR, OKTAY And ÇELİK, Sabri. "Determining the customer value perception of the five-star thermal hotel management: An application in Afyonkarahisar." Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.17, no.1, pp.69-81, 2010
EMİR, O. And ÇELİK, S. (2010) . "Determining the customer value perception of the five-star thermal hotel management: An application in Afyonkarahisar." Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.17, no.1, pp.69-81.
@article{article, author={OKTAY EMİR And author={Sabri ÇELİK}, title={Determining the customer value perception of the five-star thermal hotel management: An application in Afyonkarahisar}, journal={Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2010, pages={69-81} }