"ÇOKLU DEĞERLENDİRME MODELİ VE EĞİTİM DENETİMİNE UYGULANABİLİRLİĞİ," EGITIM VE BILIM , vol.26, no.122, pp.11-18, 2001
2001. ÇOKLU DEĞERLENDİRME MODELİ VE EĞİTİM DENETİMİNE UYGULANABİLİRLİĞİ. EGITIM VE BILIM , vol.26, no.122 , 11-18.
(2001). ÇOKLU DEĞERLENDİRME MODELİ VE EĞİTİM DENETİMİNE UYGULANABİLİRLİĞİ. EGITIM VE BILIM , vol.26, no.122, 11-18.
. "ÇOKLU DEĞERLENDİRME MODELİ VE EĞİTİM DENETİMİNE UYGULANABİLİRLİĞİ," EGITIM VE BILIM , vol.26, no.122, 11-18, 2001
"ÇOKLU DEĞERLENDİRME MODELİ VE EĞİTİM DENETİMİNE UYGULANABİLİRLİĞİ." EGITIM VE BILIM , vol.26, no.122, pp.11-18, 2001
(2001) . "ÇOKLU DEĞERLENDİRME MODELİ VE EĞİTİM DENETİMİNE UYGULANABİLİRLİĞİ." EGITIM VE BILIM , vol.26, no.122, pp.11-18.
@article{article, title={ÇOKLU DEĞERLENDİRME MODELİ VE EĞİTİM DENETİMİNE UYGULANABİLİRLİĞİ}, journal={EGITIM VE BILIM}, year=2001, pages={11-18} }