Atıf Formatları
ÇOKLU DEĞERLENDİRME MODELİ VE EĞİTİM DENETİMİNE UYGULANABİLİRLİĞİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. AĞAOĞLU Et Al. , "ÇOKLU DEĞERLENDİRME MODELİ VE EĞİTİM DENETİMİNE UYGULANABİLİRLİĞİ," EGITIM VE BILIM , vol.26, no.122, pp.11-18, 2001

AĞAOĞLU, E. Et Al. 2001. ÇOKLU DEĞERLENDİRME MODELİ VE EĞİTİM DENETİMİNE UYGULANABİLİRLİĞİ. EGITIM VE BILIM , vol.26, no.122 , 11-18.

AĞAOĞLU, E., ŞİMŞEK, Y., & CEYLAN, M., (2001). ÇOKLU DEĞERLENDİRME MODELİ VE EĞİTİM DENETİMİNE UYGULANABİLİRLİĞİ. EGITIM VE BILIM , vol.26, no.122, 11-18.

AĞAOĞLU, ESMAHAN, YÜCEL ŞİMŞEK, And MÜYESSER CEYLAN. "ÇOKLU DEĞERLENDİRME MODELİ VE EĞİTİM DENETİMİNE UYGULANABİLİRLİĞİ," EGITIM VE BILIM , vol.26, no.122, 11-18, 2001

AĞAOĞLU, ESMAHAN Et Al. "ÇOKLU DEĞERLENDİRME MODELİ VE EĞİTİM DENETİMİNE UYGULANABİLİRLİĞİ." EGITIM VE BILIM , vol.26, no.122, pp.11-18, 2001

AĞAOĞLU, E. ŞİMŞEK, Y. And CEYLAN, M. (2001) . "ÇOKLU DEĞERLENDİRME MODELİ VE EĞİTİM DENETİMİNE UYGULANABİLİRLİĞİ." EGITIM VE BILIM , vol.26, no.122, pp.11-18.

@article{article, author={ESMAHAN AĞAOĞLU Et Al. }, title={ÇOKLU DEĞERLENDİRME MODELİ VE EĞİTİM DENETİMİNE UYGULANABİLİRLİĞİ}, journal={EGITIM VE BILIM}, year=2001, pages={11-18} }