Atıf Formatları
Süreç, Türler ve Tutum Açısından Reklamın Adaptasyonu
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. GÜLMEZ. Süreç, Türler ve Tutum Açısından Reklamın Adaptasyonu. Ankara: Detay Yayıncılık2022, pp.210

GÜLMEZ, E. 2022. Süreç, Türler ve Tutum Açısından Reklamın Adaptasyonu . Detay Yayıncılık, Ankara.

GÜLMEZ, E., (2022). Süreç, Türler ve Tutum Açısından Reklamın Adaptasyonu . Ankara: Detay Yayıncılık.

GÜLMEZ, EMRAH. Süreç, Türler ve Tutum Açısından Reklamın Adaptasyonu . Ankara: Detay Yayıncılık, 2022

GÜLMEZ, EMRAH. Süreç, Türler ve Tutum Açısından Reklamın Adaptasyonu . Detay Yayıncılık, 2022.

GÜLMEZ, E. (2022) Süreç, Türler ve Tutum Açısından Reklamın Adaptasyonu . 1st edn. Ankara: Detay Yayıncılık.

@book{book, author={EMRAH GÜLMEZ}, title={Süreç, Türler ve Tutum Açısından Reklamın Adaptasyonu}, publisher={Detay Yayıncılık}, year={2022} }