B. ÇEPNİ ŞENER And Y. Z. C. UĞURHAN, "Reklam etkililiği açısından geleneksel ve yeni medyada yayınlanan bir reklamın X, Y ve Z kuşakları arasında karşılaştırılması," İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.4, no.1, pp.50-72, 2019
ÇEPNİ ŞENER, B. And UĞURHAN, Y. Z. C. 2019. Reklam etkililiği açısından geleneksel ve yeni medyada yayınlanan bir reklamın X, Y ve Z kuşakları arasında karşılaştırılması. İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.4, no.1 , 50-72.
ÇEPNİ ŞENER, B., & UĞURHAN, Y. Z. C., (2019). Reklam etkililiği açısından geleneksel ve yeni medyada yayınlanan bir reklamın X, Y ve Z kuşakları arasında karşılaştırılması. İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.4, no.1, 50-72.
ÇEPNİ ŞENER, BETÜL, And YUSUF ZAFER CAN UĞURHAN. "Reklam etkililiği açısından geleneksel ve yeni medyada yayınlanan bir reklamın X, Y ve Z kuşakları arasında karşılaştırılması," İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.4, no.1, 50-72, 2019
ÇEPNİ ŞENER, BETÜL Ç. And UĞURHAN, YUSUF Z. . "Reklam etkililiği açısından geleneksel ve yeni medyada yayınlanan bir reklamın X, Y ve Z kuşakları arasında karşılaştırılması." İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.4, no.1, pp.50-72, 2019
ÇEPNİ ŞENER, B. And UĞURHAN, Y. Z. C. (2019) . "Reklam etkililiği açısından geleneksel ve yeni medyada yayınlanan bir reklamın X, Y ve Z kuşakları arasında karşılaştırılması." İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.4, no.1, pp.50-72.
@article{article, author={BETÜL ÇEPNİ ŞENER And author={YUSUF ZAFER CAN UĞURHAN}, title={Reklam etkililiği açısından geleneksel ve yeni medyada yayınlanan bir reklamın X, Y ve Z kuşakları arasında karşılaştırılması}, journal={İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi}, year=2019, pages={50-72} }