Atıf Formatları
Sınıf Öğretmen Adaylarının Üstbilişsel Okuma Stratejileri ile Çoklu Zeka Alanları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

T. Babacan And T. Dilci, "Sınıf Öğretmen Adaylarının Üstbilişsel Okuma Stratejileri ile Çoklu Zeka Alanları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.12, no.3, pp.47-64, 2011

Babacan, T. And Dilci, T. 2011. Sınıf Öğretmen Adaylarının Üstbilişsel Okuma Stratejileri ile Çoklu Zeka Alanları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.12, no.3 , 47-64.

Babacan, T., & Dilci, T., (2011). Sınıf Öğretmen Adaylarının Üstbilişsel Okuma Stratejileri ile Çoklu Zeka Alanları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.12, no.3, 47-64.

Babacan, TUĞBA, And Tüncay Dilci. "Sınıf Öğretmen Adaylarının Üstbilişsel Okuma Stratejileri ile Çoklu Zeka Alanları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.12, no.3, 47-64, 2011

Babacan, TUĞBA And Dilci, Tüncay. "Sınıf Öğretmen Adaylarının Üstbilişsel Okuma Stratejileri ile Çoklu Zeka Alanları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.12, no.3, pp.47-64, 2011

Babacan, T. And Dilci, T. (2011) . "Sınıf Öğretmen Adaylarının Üstbilişsel Okuma Stratejileri ile Çoklu Zeka Alanları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.12, no.3, pp.47-64.

@article{article, author={TUĞBA BABACAN And author={Tüncay Dilci}, title={Sınıf Öğretmen Adaylarının Üstbilişsel Okuma Stratejileri ile Çoklu Zeka Alanları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi}, journal={İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi}, year=2011, pages={47-64} }