Atıf Formatları
Birleştirme-II Tekniğinin Fransızca Okuma Dersinde Öğrenilen Sözcükleri Hatırda Tutmaya Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Z. YILMAZ GÜNGÖR, "Birleştirme-II Tekniğinin Fransızca Okuma Dersinde Öğrenilen Sözcükleri Hatırda Tutmaya Etkisi," Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.13, no.4, pp.75-84, 2011

YILMAZ GÜNGÖR, Z. 2011. Birleştirme-II Tekniğinin Fransızca Okuma Dersinde Öğrenilen Sözcükleri Hatırda Tutmaya Etkisi. Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.13, no.4 , 75-84.

YILMAZ GÜNGÖR, Z., (2011). Birleştirme-II Tekniğinin Fransızca Okuma Dersinde Öğrenilen Sözcükleri Hatırda Tutmaya Etkisi. Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.13, no.4, 75-84.

YILMAZ GÜNGÖR, ZÜHRE. "Birleştirme-II Tekniğinin Fransızca Okuma Dersinde Öğrenilen Sözcükleri Hatırda Tutmaya Etkisi," Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.13, no.4, 75-84, 2011

YILMAZ GÜNGÖR, ZÜHRE Y. . "Birleştirme-II Tekniğinin Fransızca Okuma Dersinde Öğrenilen Sözcükleri Hatırda Tutmaya Etkisi." Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.13, no.4, pp.75-84, 2011

YILMAZ GÜNGÖR, Z. (2011) . "Birleştirme-II Tekniğinin Fransızca Okuma Dersinde Öğrenilen Sözcükleri Hatırda Tutmaya Etkisi." Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.13, no.4, pp.75-84.

@article{article, author={ZÜHRE YILMAZ GÜNGÖR}, title={Birleştirme-II Tekniğinin Fransızca Okuma Dersinde Öğrenilen Sözcükleri Hatırda Tutmaya Etkisi}, journal={Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2011, pages={75-84} }