A. ONAY And U. ERİŞ, "Biscolata Reklamlarındaki Yarı Çıplak Erkekleri İzleyen Erkeklere Dair Bir Alımlama Çalışması," Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.4, no.1, pp.200-219, 2016
ONAY, A. And ERİŞ, U. 2016. Biscolata Reklamlarındaki Yarı Çıplak Erkekleri İzleyen Erkeklere Dair Bir Alımlama Çalışması. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.4, no.1 , 200-219.
ONAY, A., & ERİŞ, U., (2016). Biscolata Reklamlarındaki Yarı Çıplak Erkekleri İzleyen Erkeklere Dair Bir Alımlama Çalışması. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.4, no.1, 200-219.
ONAY, ATILIM, And UFUK ERİŞ. "Biscolata Reklamlarındaki Yarı Çıplak Erkekleri İzleyen Erkeklere Dair Bir Alımlama Çalışması," Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.4, no.1, 200-219, 2016
ONAY, ATILIM And ERİŞ, UFUK. "Biscolata Reklamlarındaki Yarı Çıplak Erkekleri İzleyen Erkeklere Dair Bir Alımlama Çalışması." Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.4, no.1, pp.200-219, 2016
ONAY, A. And ERİŞ, U. (2016) . "Biscolata Reklamlarındaki Yarı Çıplak Erkekleri İzleyen Erkeklere Dair Bir Alımlama Çalışması." Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.4, no.1, pp.200-219.
@article{article, author={ATILIM ONAY And author={UFUK ERİŞ}, title={Biscolata Reklamlarındaki Yarı Çıplak Erkekleri İzleyen Erkeklere Dair Bir Alımlama Çalışması}, journal={Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi}, year=2016, pages={200-219} }