Atıf Formatları
Dijital Çağda Marka Nefretinin Sonuçları
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ö. ÇILDIRIM And F. AĞLARGÖZ, "Dijital Çağda Marka Nefretinin Sonuçları," Başkent Üniversitesi Ticari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.5, no.1, pp.36-63, 2021

ÇILDIRIM, Ö. And AĞLARGÖZ, F. 2021. Dijital Çağda Marka Nefretinin Sonuçları. Başkent Üniversitesi Ticari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.5, no.1 , 36-63.

ÇILDIRIM, Ö., & AĞLARGÖZ, F., (2021). Dijital Çağda Marka Nefretinin Sonuçları. Başkent Üniversitesi Ticari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.5, no.1, 36-63.

ÇILDIRIM, ÖZLEM, And FEYZA AĞLARGÖZ. "Dijital Çağda Marka Nefretinin Sonuçları," Başkent Üniversitesi Ticari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.5, no.1, 36-63, 2021

ÇILDIRIM, ÖZLEM And AĞLARGÖZ, FEYZA. "Dijital Çağda Marka Nefretinin Sonuçları." Başkent Üniversitesi Ticari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.5, no.1, pp.36-63, 2021

ÇILDIRIM, Ö. And AĞLARGÖZ, F. (2021) . "Dijital Çağda Marka Nefretinin Sonuçları." Başkent Üniversitesi Ticari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.5, no.1, pp.36-63.

@article{article, author={ÖZLEM ÇILDIRIM And author={FEYZA AĞLARGÖZ}, title={Dijital Çağda Marka Nefretinin Sonuçları}, journal={Başkent Üniversitesi Ticari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2021, pages={36-63} }