Ö. ÇILDIRIM And F. AĞLARGÖZ, "Dijital Çağda Marka Nefretinin Sonuçları," Başkent Üniversitesi Ticari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.5, no.1, pp.36-63, 2021
ÇILDIRIM, Ö. And AĞLARGÖZ, F. 2021. Dijital Çağda Marka Nefretinin Sonuçları. Başkent Üniversitesi Ticari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.5, no.1 , 36-63.
ÇILDIRIM, Ö., & AĞLARGÖZ, F., (2021). Dijital Çağda Marka Nefretinin Sonuçları. Başkent Üniversitesi Ticari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.5, no.1, 36-63.
ÇILDIRIM, ÖZLEM, And FEYZA AĞLARGÖZ. "Dijital Çağda Marka Nefretinin Sonuçları," Başkent Üniversitesi Ticari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.5, no.1, 36-63, 2021
ÇILDIRIM, ÖZLEM And AĞLARGÖZ, FEYZA. "Dijital Çağda Marka Nefretinin Sonuçları." Başkent Üniversitesi Ticari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.5, no.1, pp.36-63, 2021
ÇILDIRIM, Ö. And AĞLARGÖZ, F. (2021) . "Dijital Çağda Marka Nefretinin Sonuçları." Başkent Üniversitesi Ticari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.5, no.1, pp.36-63.
@article{article, author={ÖZLEM ÇILDIRIM And author={FEYZA AĞLARGÖZ}, title={Dijital Çağda Marka Nefretinin Sonuçları}, journal={Başkent Üniversitesi Ticari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2021, pages={36-63} }