G. KARASU, "İşitme Engelli Öğrencilerde Dengeli Okuma Yazma Yaklaşımıyla Sözcük Dağarcığı Geliştirme Stratejileri," Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2, no.2, pp.1-22, 2011
KARASU, G. 2011. İşitme Engelli Öğrencilerde Dengeli Okuma Yazma Yaklaşımıyla Sözcük Dağarcığı Geliştirme Stratejileri. Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2, no.2 , 1-22.
KARASU, G., (2011). İşitme Engelli Öğrencilerde Dengeli Okuma Yazma Yaklaşımıyla Sözcük Dağarcığı Geliştirme Stratejileri. Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2, no.2, 1-22.
KARASU, GÜZİN. "İşitme Engelli Öğrencilerde Dengeli Okuma Yazma Yaklaşımıyla Sözcük Dağarcığı Geliştirme Stratejileri," Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2, no.2, 1-22, 2011
KARASU, GÜZİN. "İşitme Engelli Öğrencilerde Dengeli Okuma Yazma Yaklaşımıyla Sözcük Dağarcığı Geliştirme Stratejileri." Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2, no.2, pp.1-22, 2011
KARASU, G. (2011) . "İşitme Engelli Öğrencilerde Dengeli Okuma Yazma Yaklaşımıyla Sözcük Dağarcığı Geliştirme Stratejileri." Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2, no.2, pp.1-22.
@article{article, author={GÜZİN KARASU}, title={İşitme Engelli Öğrencilerde Dengeli Okuma Yazma Yaklaşımıyla Sözcük Dağarcığı Geliştirme Stratejileri}, journal={Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2011, pages={1-22} }